INFORMAȚII DESPRE CUMPĂRĂTURI

Care este taxe de livrare pentru comenzile din Magazinul Online?

Taxele de livrare aferente greutatii/volumetriei sunt catalogate astfel:

  • 16.99 RON pentru produsele din categoria Accesorii Telefoane.
  • 19.99 RON pentru produsele din categoriile Pompe de transfer lichide, Scule auto, Electrice si iluminat, Scule de mana, Unelte de gradinarit.
  • 24.99 RON pentru produsele din categoriile Blocatoare parcare, Birotica si papetarie, Cantare electronice, Corturi si pavilioane, Aparate de stropit gradina, Scari de lucru.
Cât va dura livrarea?

Durata de livrare este de 2-3 zile lucratoare de la primirea comenzii

Ce se întâmplă mai exact după comandă?

Dupa efectuarea comenzii veti primi confirmarea prin email, urmand procesarea si livrarea comenzii.

Primesc o factură pentru comanda mea?

Fiecare comanda va fi insotita si de factura fiscala.

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Ce este lista de dorințe?

Aveti posibilitatea de a salva produsele favorite in lista de dorinte.

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, AVAL CASE SRL (avalstore.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs deteriorat sau greșit?

Dacă ați primit produsul deteriorat va trebui să ne contactați în 24 ore de la primirea acestuia, telefonic, prin email sau completând formularul din secțiunea Contact, împreună cu dovezi care să ateste defecțiunea, iar produsul va fi înlocuit.

Îmi pot schimba sau anula comanda?

Puteti modifica comanda efectuate pe site, accesand contul dumnevoastra de client.

INFORMATII DE PLATA

Când se efectuează plata comenzii din contul meu bancar?

Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi din contul dumnevoastra de client.